پشتیبانی سایت

پاسخگوی شما عزیزان هستیم

سلام دوست عزیز!

چطور میتونم کمکت کنم؟

تخفیف ها رو از دست نده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها ی شگفت انگیز دست ساز کالا مطلع شو.

معرفی ظروف پذیرایی مسی اصل زنجان | راهنمای خرید

1402/11/07 - 1,057
معرفی ظروف پذیرایی مسی اصل زنجان | راهنمای خرید

ظروف پذیرایی مسی، یک انتخاب استثنایی برای خانه‌های امروزی می‌باشد، اما اینکه ظرف مورد نظر، اصل باشد یا از مواد نامرغوب ساخته شده باشد یکی از دغدغه های مهم افراد هنگام خرید می باشد. تمامی ظروفی که در دست ساز کالا موجود می باشد همگی از مرغوب ترین ورق های مس موجود در بازار و توسط صنعتگران ماهر استان زنجان ساخته می شود. این ظروف با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی زیبا، علاوه بر ارائه یک تجربه خوب میزبانی، به تزیین خانه شما نیز می افزاید. ظروف پذیرایی مسی سفید که این روزها یکی از پرفروش ترین محصولات مسی است، با توجه به استانداردهای بهداشتی و محیطی، گزینه‌ای پایدار و کاربردی را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. با تنوع موجود در ابعاد و طرح‌ها، این ظروف به طور کامل با تمام سلیقه ها و نیازهای افراد هماهنگ می‌شود.

قیمت کالا در فروشگاه های معتبر، نشانگر کیفیت محصول می باشد. مراکز معتبر فروش ظروف مسی، کالاهای خود را تضمین کرده و با شرط بازپس گیری، محصولات خود را ضمانت می کند. در دست ساز کالا باافتخار کلیه محصولات دارای ضمانت کالا و مرجوعی تا یک هفته می باشد.

 

انواع ظروف پذیرایی مسی

ظروف پذیرایی مسی معمولاً بسیار شیک و زیبا هستند و می‌توانند جلوه ویژه‌ای به میزهای پذیرایی اضافه کنند. میوه خوری و شیرینی خوری مسی، شکلات خوری و انواع کشکول مسی در انواع طرح های میناکاری، خاتم کاری، فیروزه کوبی و سیاه قلم موجود می باشد.

 

میوه خوری مسی

یکی از نیازهای هر میزبانی انتخاب یک ظرف مناسب و زیبا برای سرو میوه است. میوه خوری های مسی موجود در سایت دست ساز کالا، در انواع سایزها به صورت دسته دار و بدون دسته، پایه بلند و پایه کوتاه، قلم زنی، چکشی و حتی به صورت ساده موجود می باشد. جهت انتخاب آسان شما برا ی خرید، در زیر لیستی از پرفروش ترین میوه خوری های مسی را مشاهده می نمایید:

میوه خوری مسی پایه دار

میوه خوری مسی سه پایه

میوه خوری مسی سفید

میوه خوری مسی میناکاری

میوه خوری مسی پایه بلند

میوه خوری مسی کروم

میوه خوری مسی سیاه قلم

 

قیمت و خرید میوه خوری مسی

اگر برای شماهم حس رضایت بعد از خرید مهم است، حتما خرید از سایت دست ساز کالا را تجربه کنید. خرید میوه خوری مسی یا هر نوع محصول مسی دیگر بسیار حساس می باشد، چرا که استفاده از مواد ناخالص درظروف مسی قابل تشخیص نیست و متاستفانه یک عده سودجو می توانند به راحتی به کلاهبرداری در این زمینه بپردازند. میزان خلوص ورق مس استفاده شده و اینکه فرآیند تولید به چه صورت بوده، آیا دست ساز است و یا توسط دستگاه تولید شده باشد همگی از عوامل مهم در قیمت میوه خوری مسی می باشند.

 

شیرینی خوری مسی زنجان

با انتخاب یک ظرف مناسب برای سرو شیرینی، حس خوشایند میزبانی برای شما دوچندان خواهد شد. شیرینی خوری مسی زنجان یکی از مواردی است که تجربه یک میزبانی با ظروف بااصالت را به شما هدیه می کند. این ظروف در انواع سایزها و طرح های مختلف تولید می شود و شما می تواند با توجه به شرایط خود، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. جهت انتخاب آسان شما برا ی خرید، در زیر لیستی از پرفروش ترین شیرنی خوری های مسی را برایتان گردآورده ایم:

شیرینی خوری مسی سیاه قلم

شیرینی خوری مسی دوطبقه

شیرینی خوری مسی سه پایه

شیرینی خوری مسی فیروزکوب

شیرینی خوری مسی سفید نانو

 

قیمت و خرید شیرینی خوری مسی

خبرخوب اینکه با هرقیمت وبودجه ای شما می توانید صاحب ظروف مسی شوید. تولید محصولات مسی در انواع سایزها و توسط ماهرترین اساتید این حوزه، به همراه بهترین مواد موجود دربازار باکمترین سود، دست ساز کالا را به یک مرجع امن برای خریداران مس تبدیل نموده است. با مشاهده قیمت انواع شیرینی خوری مسی شما می توانید به راحتی یک خرید ایمن را تجربه نمایید.

 

شکلات خوری مسی

یکی از فوق العاده ترین ظروف مسی جهت هدیه دادن به عزیزان و افراد داخل سازمان، شکلات خوری مسی می باشد. این ظروف با ظرافت بسیار بالا و طراحی های منحصر به فرد بیرونی، یک عنصر چند منظوره محسوب می شود، چراکه درکنار کاربردی بودن در تزئین دکوراسیون منزل به کمک شما خواهد آمد. در زیر لیستی از پرفروش ترین های این محصول رو گردآورده ایم تا شما به راحتی بتوانید انتخاب نمایید:

شکلات خوری مسی میناکاری

شکلات خوری مسی خاتم کاری

شکلات خوری مسی سیاه قلم

شکلات خوری مسی سه پایه

شکلات خوری مسی فیروزه کوب

 

قیمت و خرید شکلات خوری مسی

قیمت شکلات خوری مسی با توجه به ضخامت ورقه‌‌های مس و ابعاد ظرف ممکن است متغیر باشد، بنابراین با هر بودجه‌ای‌ می‌توان یکی از آثار زیبای مسی را تهیه کرد و به عزیزان هدیه داد.

 

کشکول مسی جدید

کشکول یک ظرف کاملاً ایرانی است که از دوران صفویه در ایران رایج شده است. با کشکول مسی می توانید در میزبانی های خود بدرخشید. از کشکول می توان برای سرو میوه، آجیل، تنقلات، شکلات و هم چنین برای دکور منزل استفاده کرد. لیستی از پرفروش ترین های کشکول مسی:

کشکول مسی سیاه قلم

کشکول مسی فیروزه کوب

کشکول مسی پایه دار

کشکول مسی میناکاری

کشکول مسی خاتم کاری

 

قیمت و خرید کشکول مسی

اگر قصد خرید کشکول مسی را دارید، فروشگاه اینترنتی دست ساز کالا یکی از معتبرترین مراجع این محصول است. متأستفانه عده ای کلاهبردار اقدام به ساخت ظروف مسی تقلبی می کنند که پس از استفاده بلافاصله مس تغییر رنگ داده و غیرقابل استفاده می شود، بنابراین خرید از یک مرکز معتبر یکی از مهم ترین اقدامات قبل از خرید به شمار می آید.

 

 

خرید عمده ظروف پذیرایی مسی

مجموعه دست ساز کالا، تمامی محصولات مسی خود را باقیمت عمده و کمترین سود حاصله، تقدیم فروشگاه داران و مجموعه هایی که قصد هدیه دادن به پرسنل خود را دارند، عرضه می کند. فروش عمده مس در زنجان توسط مجموعه معتبر دست ساز کالا به تمام نقاط کشور ارسال محصول دارد، تمامی محصولات دست سازکالا با ضمانت اصالت کالا تقدیم حضور خریداران محترم می شود تا از خرید خود اطمینان داشته باشند.

 

 

قیمت و خرید ظروف پذیرایی مسی جدید

در زنجان، تولیدکنندگان به صورت ویژه‌ای به ساخت ظروف پذیرایی مسی می‌پردازند. قیمت ظروف مسی پذیرایی در این منطقه منصفانه بوده و با توجه به کیفیت بالا، این محصولات گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن و استفاده در دکوراسیون داخلی می باشد. با انتخاب ظروف پذیرایی مسی سفید و ساخت زنجان، شما می‌توانید خیال خود را ازجهت مقاومت و کیفیت ورق های مس به کار رفته در محصول راحت کنید و چندین سال بدون دغدغه خراب شدن از ظروف خود استفاده نمایید.

 

نگهداری از ظروف مسی زنجان

برای نگهداری از ظروف مسی و جلوگیری از خراب شدن آنها، می‌توانید این نکات را رعایت کنید

1.    تمیزی و خشکی: ظروف مسی را همیشه پس از استفاده با آب سرد و یک شوینده ملایم بشوید و سپس ظروف را خشک کنید تا از ایجاد لکه‌های آب و زنگ‌زدگی جلوگیری شود.

2.    استفاده از پارچه نرم: برای تمیزکاری و خشک کردن، از پارچه‌های نرم و غیرخشن استفاده کنید تا از خط و خش بر روی سطح مس جلوگیری شود.

3.    اجتناب از مواد اسیدی:

4.    نگهداری در محیط خشک: به طور کلی نگهداری از ظروف مسی در محیطی که در تماس با نور مستقیم خورشید نباشد، در کنار اسپری هایی مانند حشره کش ها یا مواد شوینده نباشد، عمر ظروف را طولانی می کند.

 

پخت و پز در ظروف مسی

بنظر شما آیا غذا پختن در ظروف مسی ضرر دارد؟ در جواب باید عرض کنم که امروزه متخصصان طب سنتی، بر این عقیده اند که ظروف مسی تاثیرات مثبتی در سلامتی بدن دارند، همین امر سبب شده که خیلی از افراد به جای قابلمه ها و ماهی تابه های روحی یا گرانیتی از محصولات مسی استفاده نمایند. به طور کلی می‌توان گفت که در ظروف مسی می توان انواع غذاها را طبخ نمود، به جز مواد غذایی ترش، شور و مواد اسیدی مثل گوجه فرنگی، آبلیمو و سرکه، زیرا این مواد توانایی واکنش‌پذیری با مس را دارند و می توانند مواد غذایی را سمی کند.  به دلیل این که لایه‌ی داخلی ظروف مسی از لایه‌هایی محافظ فلزات بی خطر مثل استیل، قلع یا موارد دیگر پوشیده شده است، نگرانی از بابت مسمومیت با مس به کلی منتفی است اما در صورت از بین رفتن لایه های محافظ، حتما باید نسبت به قلع اندود کردن ظرف مورد نظر اقدام نمایید.